۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت

410 بازدید
تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت

تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت : برای تمیز کردن خانه قطعاً به جاروبرقی نیاز دارید و اگر چند روزی این وسیله در اختیار شما نباشد مجبور هستید با جاروی شارژی و یا جاروی دستی خانه را تمیز کنید که هم خانه به خوبی تمیز نشده و هم برای شما خسته‌کننده خواهد بود.

به همین دلیل در زمان خرید جاروبرقی باید به سراغ برند‌های معتبر بروید که هم کیفیت بالایی دارند و هم خدمات پس از فروش را در زمان تعمیرات برای شما ارائه می‌کنند. برای مثال جهت تعمیر جاروبرقی اسنوا در رشت کافی است یک تماس با نمایندگی‌های اسنوا در رشت داشته باشید تا خدمات برای شما انجام گرفته و افراد متخصص جاروبرقی شما را همانند روز اول تعمیر نمایند. در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

 

برای تعمیر جار وبرقی اسنوا در رشت چکار کنیم؟

 

از آنجایی که اغلب تعمیرکاران در کشور نحوه تعمیر جاروبرقی را می‌دانند به همین دلیل مردم به هر تعمیرکاری اعتماد می‌کنند. ولی فراموش نکنید اگر یک تکنسین کنار خود داشته باشید که دقیقاً با سیستم طراحی جاروبرقی اسنوا آشنایی داشته باشد عیب‌یابی را به صورت دقیق و سریع برای شما انجام خواهد داد و پس از تعمیرات شما می‌توانید همانند روز اول از این وسیله استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید مسافت زیادی را در ترافیک‌های سنگین شهری برای رسیدن به تعمیرگاه‌ها طی کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با نمایندگی تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت در ارتباط باشید. علی رغم اینکه قابلیت جابجایی برای جاروبرقی وجود دارد ولی ما در صورت درخواست مشتریان، در منزل آن‌ها عیب‌یابی و تعمیرات را انجام خواهیم داد.

در زمان وارسی دستگاه، تعمیرکاران ما موظف هستند تمامی قطعات جاروبرقی را بررسی کنند و اگر به این نتیجه برسند که عیب‌یابی فایده‌ای نداشته و باید قطعه‌ای عوض شود قطعاً این کار را با قطعات اصلی انجام خواهند داد تا هم عملکرد دستگاه افت نکرده و هم طول عمر مفید آن کاهش پیدا نکند.

 

آشنایی با ما

 

 

هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا در رشت

 

ما نمی‌توانیم در تماس تلفنی به شما توضیح دهیم که باید چه مبلغی را جهت تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت بپردازید چون تکنسین‌های ما اگر به این نتیجه برسند نقص فنی و جدی اتفاق افتاده و باید آن را بررسی نمایند، تا زمانی که عیب‌یابی انجام نگیرد به هیچ عنوان مبلغی به شما گزارش نخواهند کرد. اما از سوی دیگر تا وقتی که مبلغ را به شما اطلاع ندهند برای تعمیرات دست به کار نخواهند شد. بسته به نوع خرابی و شدت پیشروی آن مبلغی که باید بپردازید متفاوت خواهد بود. حتی اگر قطعه‌ای عوض شود، هزینه‌ای که باید بپردازید نسبت به زمانی که همان قطعه معیوب تأمین می‌گردد متفاوت است.

در مورد دستمزد تعمیرکاران باید بگوییم که ما طبق نرخ اتحادیه عمل می‌کنیم و برای رفت و آمد تعمیرکار به منزل مشتری هیچ هزینه‌ای در نظر گرفته نشده است.

توجه داشته باشید که در صورت اعتبار گارانتی جاروبرقی تخفیفاتی را از نمایندگی تعمیر جارو برقی اسنوا در رشت دریافت خواهید کرد.

 

چند نکته مهم برای نگهداری از جاروبرقی اسنوا

 

1-    در زمان‌های مشخص نسبت به تمیز کردن کیسه جاروبرقی اقدام کنید. به خصوص اگر در هفته چندین بار جاروبرقی می‌کشید باید در فاصله‌های کوتاه‌تری مخزن جاروبرقی تمیز شود.

2-    فیلتر جاروبرقی نیز باید هر از گاهی تمیز گردد. در خانه‌هایی که استفاده زیادی از جاروبرقی می‌شود چون فیلتر زودتر کثیف خواهد شد بنابراین باید هر چه زودتر نسبت به جایگزین کردن فیلتر کثیف با یک فیلتر تمیز اقدام نمایید.

3-    قبل از اینکه جاروبرقی را با دکمه خاموش کنید به هیچ عنوان آن را از جریان برق جدا نسازید.

4-    اگر آشغال‌های درشت روی زمین ریخته است و یا اگر خرده شیشه بر روی زمین می‌بینید آن‌ها را جمع کنید و سپس جاروبرقی بکشید چون به قرطوم جاروبرقی آسیب وارد خواهد شد.

5-    برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید متناسب با میزان کثیفی ساختمان باشد. اگر شما برنامه ضعیف را انتخاب کنید و ساختمان شما آشغال زیادی داشته باشد فشار زیادی به جاروبرقی وارد خواهد شد.

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶