۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت

460 بازدید
تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در گیلان

با وجود کیفیت و تکنولوژی برتر محصولات پاکشوما، تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز مشکلات احتمالی نیاز باشد. با وجود اینکه ماشین های ظرف‌شویی پاکشوما در ایران شناخته شده و بسیار پرطرفدار هستند گاهی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارند.

در این زمان شما کاربران گرامی می توانید از نمایندگی‌های مجاز پاکشوما در رشت درخواست کمک کنید. در صورت تمایل می توانید از طریق ثبت درخواست خود در فرم آنلاین، برای تعمیر ماشین ظرف‌شویی خود اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های اعلام شده تماس برقرار کنید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت

 

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تالش – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشومایخچال سامسونگ در لاهیجان – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رودسر – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در لنگرود – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در بندرانزلی – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در صومعه‌سرا – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در آستانه اشرفیه – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رودبار – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در فومن – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در آستارا – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رضوانشهر – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در شفت – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در خمام – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در ماسال – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در سیاهکل – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در املش

 

آشنایی با ما

 

 

مشکلات رایج مشتریان ماشین ظرف‌شویی پاکشوما

 

تعمیرکاران متخصص ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و در محل مورد نظر شما حاضر شده و بررسی های لازم جهت عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام خواهند داد.

یکی از مشکلات رایجی که مشتریان ماشین ظرف‌شویی پاکشوما با آن روبرو هستند نشت آب از ماشین ظرف‌شویی می باشد و نشانه آن وجود آب در محل قرارگیری دستگاه است. خراب شدن واشر لاستیکی ماشین ظرف‌شویی و یا بستی که اطراف درب آن وجود دارد، خراب شدن پمپ ماشین ظرف‌شویی و پارگی یا مسدود شدن شلنگ مخصوص تخلیه آب از علل نشتی آب در این ماشین های ظرف‌شویی هستند. یکی دیگر از علت های تخلیه نشدن آب ماشین ظرف‌شویی می تواند وجود یک شی خارجی باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای این وسیله آشپزخانه پیش بیاید روشن نشدن دستگاه است که ممکن است به دلیل اشکال در سیم کشی و پریز برق باشد و همچنین ممکن است ایراد در قسمت برد الکترونیکی این دستگاه کاربردی باشد.

نگرانی بعضی از مشتریان لوازم خانگی این است که در صورت بروز مشکل و خرابی دستگاه ناچار به خرید دستگاه جدید و صرف هزینه‌های گزاف خواهند شد اما با استفاده از خدمات پس از فروش و کمک تعمیرکاران نمایندگی های مجاز پاکشوما دیگر نگران این مسئله نباشید.

زیرا اگر قطعه ای از ماشین ظرف‌شویی شما خراب شده باشد و قابل تعمیر باشد توسط متخصصین ما تعمیر خواهد شد و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد با قطعات اورجینال و اصلی جایگزین خواهد شد که شامل گارانتی نیز هستند؛ و پس از انجام تعمیرات شما می توانید با خیال راحت مدت زیادی از ماشین ظرف‌شویی خود استفاده کنید

مراکز تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما با متخصصین حرفه ای در زمینه تعمیر و تعویض در تمام نقاط استان رشت آماده کمک به مشتریان است.

 

اقدامات مراکز تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما در رشت

 

اقداماتی که مراکز تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما انجام می دهند شامل موارد زیر است:

مشاوره رایگان توسط تعمیرکاران متخصص و ارائه راهکار ها، مشاوران این مرکز کمک می‌کنند تا در صورتی که مشتری بتواند عیب‌ دستگاه را تشخیص دهد بدون نیاز به حضور تعمیر کار، خرابی را رفع کند.

در غیر این صورت مشاور مورد نظر عیب مربوط به دستگاه را به متخصصین مربوطه ارجاع می دهد و در مرحله بعد تعمیرکاران موضوع را پیگیری می کنند و با مشتریان تماس می گیرند تا جهت تعمیر به محل سکونت آن ها مراجعه کنند.

ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهد تا موضوع را پیگیری نمایند.

همانطور که می دانید حمل و نقل و جابجایی لوازم خانگی به منظور تعمیر، کاری بسیار دشوار و هزینه بر است و حتی ممکن است در حین جابجایی مشکلاتی برای لوازم خانگی پیش بیاید و خرابی دو چندان در بر داشته باشد. پس بهترین کار برای تعمیر لوازمی چون ماشین ظرف‌شویی، بهترین گزینه استفاده از خدمات پس از فروش محصولات و کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای این تیم در منزل است.

در مراکز تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما انواع تعمیرات از جمله، تعویض برد الکترونیکی، تعویض موتور، تعویض شلنگ تخلیه، تعویض شیربرقی ، تعویض پمپ تخلیه  ، تعویض جاپودری، تعویض المنت، تعمیر کابین ماشین ظرف‌شویی پاکشوما و سایر تعمیرات مرتبط در منزل مشتری انجام می شود.

مشکلات متعددی ممکن است برای ماشین ظرف‌شویی پاکشوما پیش بیاید در ادامه به چند مورد از سؤالات رایج اشاره می‌کنیم.

 

سؤالات رایج درباره ماشین ظرف‌شویی پاکشوما

 

چرا آب وارد ماشین ظرف‌شویی نمی شود؟

چرا ماشین ظرف‌شویی روشن نمی شود؟

چرا صدای ماشین ظرف‌شویی زیاد و غیرطبیعی است؟

علت تمیز نشستن ماشین ظرف‌شویی  چیست؟

دلیل عدم تخلیه آب ماشین ظرف‌شویی چیست؟

چرا قرص کف ماشین ظرف‌شویی حل نمی شود؟

چرا ماشین ظرف‌شویی آب را گرم نمی کند؟

چرا ماشین ظرف‌شویی شروع به کار نمی کند؟

چرا ظرف ها پس از اتمام کار ماشین ظرف‌شویی خنک نمی شوند؟

دلیل رها شدن درب ماشین ظرف‌شویی  چیست؟

چرا داخل ماشین ظرف‌شویی بوی بد می دهد؟

علت نشتی آب در ماشین ظرف‌شویی چیست؟

علت باقی ماندن لکه روی ظروف پس از شستشو در ماشین ظرف‌شویی چیست؟

چراغ نمک ماشین ظرف‌شویی خاموش نمی شود.

حال از دیگر سؤالاتی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا ماشین ظرف‌شویی ارور می دهد؟ یا معنی ارور های ماشین ظرف‌شویی پاکشوما چیست؟

 

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

هشدار ها و کد خطاهای رایج در ماشین ظرف‌شویی پاکشوما

 

کد خطا E1 – این خطا مربوط به قفل شدن موتور ماشین ظرف‌شویی است سوکت موتور را بررسی کنید، احتمال سوختگی موتور

کد خطا E2 – این خطا مربوط هیروستات است و مشکل آب گیری بیش از حد و یا عدم آب گیری ماشین ظرف‌شویی پاکشوما را ایجاد می کند، سیم کشی ها  را بررسی کنید، ممکن است خرابی در قسمت مدار برد الکترونیک باشد

کد خطا E3 – این خطا یا ارور به معنی خرابی ترموستات ماشین ظرف‌شویی و یا دمای بیش از حد آب داخل ماشین است، برای حل این مشکل ترموستات را تعویض کنید.

کد خطا E4 – خطای سیستم تخلیه آب دستگاه، مقاومت پمپ تخلیه را بررسی کنید، ممکن است پمپ تخلیه سوخته باشد، یا برد الکترونیک خراب باشد.
کد خطا _ E6 این اشکال یعنی آب داخل دستگاه تخلیه نمی شود، نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید، سیم کشی، پمپ تخلیه و مقدار مقاومت پمپ، ممکن است خرابی در قسمت مدار برد الکترونیک باشد.
اگر در منزل خود از ماشین ظرف‌شویی پاکشوما استفاده می کنید و با هر یک از مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره شد مواجه شده اید می توانید برای دریافت خدمات بهینه با نمایندگی های تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما در رشت تماس حاصل فرمایید و از خدمات حرفه ای اکیپ متخصص شرکت پاکشوما استفاده کنید.

نظرات و سؤالات متداول خود درباره ماشین های ظرف‌شویی پاکشوما را با ما در میان بگذارید. آیا از ماشین ظرف‌شویی پاکشومای خود راضی هستید؟ آیا تا به حال به تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما در رشت اقدام کرده اید؟

اگر این دغدغه را دارید که برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت چگونه تعمیرکار حرفه‌ای پیدا کنید و از عملکرد او مطمئن شوید، کافی است که همین اکنون تلفن را بردارید و باز طریق ا شماره تماس‌هایی که در این صفحه درج شده است با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. قطعاً خدماتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که نه تنها از نظر مالی در فشار نخواهید بود بلکه بهترین عملکرد را از تعمیرکاران ما دریافت خواهید کرد تا ماشین ظرفشویی همانند روز اول به کار افتاده و به راحتی بتوانید دوباره شستن ظروف را به ماشین ظرفشویی بسپارید.

 

اقدامات نمایندگی جهت تأمین ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت

 

  • کلیه خدماتی که مربوط به مشاوره تلفنی یا آنلاین می‌شود رایگان خواهد بود. حتی اگر کارشناسان ما به این نتیجه برسند که به صورت تلفنی شما را راهنمایی کنند تا ماشین ظرفشویی را به کار بیندازید هیچ مبلغی از شما دریافت نخواهد شد.
  • کیفیت عملکرد متخصصان ما تضمین شده است و با ارائه گارانتی تعمیرات به شما نیز ضمانت می‌دهیم که اگر دوباره همین خرابی در داخل دستگاه بروز کرد بدون اینکه هزینه‌ای بپردازید از خدمات رایگان نمایندگی بهره‌مند شوید.
  • اصلاً به این موضوع فکر نکنید که چگونه ماشین ظرفشویی را باز کرده و به مرکز ببرید تا تعمیرات برای شما انجام شود. تنها مسئولیت شما این است که یک گزارش کامل از خرابی رخ داده در داخل ماشین ظرفشویی در اختیار کارشناسان نمایندگی قرار دهید تا تعمیرکار جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت به منزل مراجعه کند.
  • برای خدمات در منزل ما کلیه تجهیزات را در اختیار تکنسین قرار می‌دهیم. حتی اگر براساس گزارش شما به این نتیجه برسیم که شدت خرابی بالا است یک دستیار را همراه با تکنسین به منزل شما اعزام خواهیم کرد.
  • در مورد هزینه‌ها نیز اطمینان داشته باشید که ما طبق قوانین عمل می‌کنیم. فاکتور هزینه‌ها را به شما تحویل می‌دهیم تا جزئیات مبلغی که پرداخت کرده‌اید را بدانید و اگر گارانتی ماشین ظرفشویی اعتبار داشت تخفیف خوبی را به دست خواهید آورد.

 

چکار کنیم میزان خرابی ماشین ظرفشویی پاکشوما کاهش پیدا کند؟

 

بار‌ها در تماس‌هایی که مشتریان با نمایندگی داشته‌اند متوجه شده‌ایم که یک سهل‌انگاری و یا عدم استفاده درست از ماشین باعث خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت شده است. بنابراین لازم است چند نکته مراقبتی را به شما عزیزان متذکر شویم تا به صورت ناخواسته طول عمر ماشین ظرفشویی را کوتاه نکنید:

  • ماشین ظرفشویی باید در محلی قرار گیرد که تراز باشد. این تراز بودن برای جلوگیری از فشار به موتور ماشین ظرفشویی و همچنین کمک به تخلیه صحیح دستگاه ضرورت دارد.
  • محل نصب ماشین ظرفشویی جایی باشد که در کنار وسایل گرمایشی و یا اجاق گاز قرار نگیرد چون نباید به صورت ناخواسته دمای محیط را بالا ببرید و به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کنید.
  • به هیچ عنوان نباید وسایل تزیینی سنگین به خصوص گلدان گل را روی ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • ظرف‌ها به ترتیب و براساس ظرفیت دستگاه داخل ماشین ظرفشویی چیده شوند.
  • از شوینده مناسب استفاده کنید.
  • ظرف‌ها را قبل از گذاشتن داخل ماشین ظرفشویی به خوبی تمیز کنید. هر چه آشغال کمتر باشد هم کیفیت شستشو بالا می‌رود و هم فشار کمتری به ماشین ظرفشویی وارد خواهد شد.
  • بعد از اتمام شستشوی ظرف‌ها حتماً درب را باز بگذارید تا هوا خارج شود. این کار هم برای جلوگیری از بو گرفتن ماشین ظرفشویی اهمیت دارد و هم برای جلوگیری از زنگ زدگی قطعات داخلی بسیار ضروری است.
  • در زمان‌های مشخص نسبت به تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی اقدام کنید.
  • حتماً در زمان نصب ماشین ظرفشویی از یک محافظ استفاده کنید تا نوسانات برق باعث آسیب به قطعات داخلی نشود.
  • اگر کوچک‌ترین علائم خرابی را در ماشین ظرفشویی دیدید سریعاً آن را خاموش کنید؛ به سراغ دفترچه راهنما بروید و یا با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت تماس بگیرید.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت به هیچ وجه به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید. تا وقتی مطمئن نشدید تعمیرکار تخصص کافی دارد وسیله خود را به دست او نسپارید چون همین کار می‌تواند شدت خرابی را بیشتر کند.

 

قطعاتی که در تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما باید بررسی شوند

 

بررسی پمپ آب
پمپ آب یکی از قطعات اصلی در ماشین ظرف‌شویی پاکشوما است که برای تامین آب مورد نیاز برای شستشوی ظروف استفاده می‌شود. در صورت عدم عملکرد صحیح پمپ، ممکن است ماشین ظرف‌شویی قادر به شستشوی ظروف به درستی نباشد. بنابراین، در بررسی ماشین ظرف‌شویی پاکشوما، باید عملکرد پمپ آب بررسی شود.

بررسی موتور
موتور نیز یکی از اجزای مهم در ماشین ظرف‌شویی پاکشوما است. موتور برای ایجاد جریان آب و حرکت دسته‌های شستشوی ظروف استفاده می‌شود. در صورتی که موتور به درستی کار نکند، می‌تواند باعث عدم شستشوی مناسب ظروف شود. لذا، در تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما، باید موتور نیز مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی سیستم گرمایشی
سیستم گرمایشی در ماشین ظرف‌شویی پاکشوما برای گرم کردن آب استفاده می‌شود. گرمایش آب می‌تواند به بهبود عملکرد شستشوی ظروف کمک کند. درصورتی که سیستم گرمایشی دچار عیب شود و آب به درستی گرم نشود، ممکن است نتوان ظروف را به خوبی شستشو داد. بنابراین، در تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما، بررسی دقیقی بر روی سیستم گرمایشی انجام شود.

بررسی سیستم خشک‌کن
سیستم خشک‌کن در ماشین ظرف‌شویی پاکشوما برای خشک کردن ظروف بعد از شستشو استفاده می‌شود. در صورتی که سیستم خشک‌کن به درستی کار نکند، ظروف هنگام خروج از ماشین ظرف‌شویی خیس خواهند بود. لذا، در تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما، باید سیستم خشک‌کن نیز مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی سیستم کنترل الکترونیکی
سیستم کنترل الکترونیکی ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مسئول کنترل عملکرد دستگاه است. درصورتی که سیستم کنترل الکترونیکی دچار خطا شود، ممکن است تمام قطعات دستگاه به درستی کار نکنند. بنابراین، در تعمیر ماشین ظرف‌شویی پاکشوما، باید سیستم کنترل الکترونیکی نیز مورد بررسی و تست قرار گیرد.

در این مقاله، قطعات اصلی ماشین ظرف‌شویی پاکشوما که باید در تعمیر آن بررسی شوند، مورد بررسی قرار گرفت. بررسی و تعمیر این قطعات به عملکرد صحیح و بهینه‌تر دستگاه کمک می‌کند و امکان شستشوی مناسب ظروف را فراهم می‌کند.

 

نحوه عملکرد ظرفشویی پاکشوما

 

نحوه عملکرد پاکشوما در شهر رشت
1. سیستم بخاری: یکی از ویژگی‌های برجسته ماشین ظرفشویی پاکشوما ، سیستم بخاری آن است. این سیستم با استفاده از بخار گرم، ظروف را به صورت پیشرفته و کامل شستشو می‌دهد. با تولید بخار گرم، اثربخشی و کیفیت شستشوی ظروف افزایش می‌یابد.

2. برنامه‌های شستشو: ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای برنامه‌های مختلف شستشو است. این برنامه‌ها شامل مرحله‌های مختلفی مانند قرار دادن ظروف در سبدها، پخش آب و مواد شوینده، شستشوی صحیح و خشک کردن ظروف است. با انتخاب برنامه مناسب، کاربران می‌توانند ظروف خود را با کیفیت بالا و بهینه شستشو دهند.

3. سیستم صوتی: ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای سیستم صوتی است که به کاربران کمک می‌کند تا در هنگام استفاده از دستگاه، با مراحل و وضعیت شستشو ظروف آشنا شوند. این سیستم با اعلان صوتی در هر مرحله، کاربران را هشدار می‌دهد و در نتیجه عملکرد دستگاه را برای آن‌ها شفاف می‌کند.

4. صفحه نمایشگر: ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای صفحه نمایشگری است که به کاربران امکان مشاهده و کنترل برنامه‌های شستشو را می‌دهد. این صفحه نمایشگر با نمایش اطلاعات مانند زمان باقی‌مانده تا پایان برنامه، دمای آب و وضعیت شستشو به کاربران اطلاع می‌دهد و آن‌ها را در استفاده از دستگاه یاری می‌کند.

5. انرژی‌‌های صرفه‌جویی: ماشین ظرفشویی پاکشوما از سیستم‌هایی برای صرفه‌جویی در انرژی استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و مصرف کمتر آب و برق، این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد تا در همان مدت زمان، ظروف خود را با کیفیت شستشو دهند و در عین حال صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشند.

6. نگهداری و تعمیرات: برای حفظ عملکرد بهینه ماشین ظرفشویی پاکشوما ، نیاز است تا به طور منظم نگهداری و تعمیراتی را بر روی آن انجام داد. تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت باید توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب انجام شود تا از وجود هرگونه خرابی جلوگیری شود و عمر دستگاه افزایش یابد.

در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی پاکشوما  پرداختیم. این دستگاه با استفاده از سیستم بخاری، برنامه‌های شستشو متنوع، سیستم صوتی، صفحه نمایشگر، انرژی‌های صرفه‌جویی و نگهداری منظم، به کاربران امکان می‌دهد تا ظروف خود را به صورت کامل و با کیفیت شستشو دهند. با تعمیرات مناسب، می‌توان از عمر دراز این دستگاه لذت برد و بهره‌وری بیشتری را از آن به دست آورد.

 

راهنمایی‌های مهم برای تعمیرات روزانه ظرفشویی پاکشوما

 

راهنمایی برای پاک کردن بدنه و درب ماشین ظرفشویی:
1. از یک حوله نرم و مرطوب استفاده کنید تا بدنه ماشین را پاک کنید. همچنین، از محلول شوینده مناسب برای تمیز کردن درب استفاده کنید.
2. برای پاک کردن شیارها و سوراخ‌های درب ماشین، از یک مسواک قدیمی استفاده کنید. با این کار، می‌توانید از رسوبات و آلودگی‌های موجود در این قسمت‌ها را تمیز کنید.
3. در صورت وجود لکه‌های سفید روی بدنه ماشین، از محلول اسیدی ملایم استفاده کنید. ابتدا این محلول را روی یک پارچه تمیز بریزید و سپس با آن بدنه ماشین را پاک کنید. پس از این کار، بدنه را با آب بشویید.

راهنمایی برای تعمیر احتمالی خطاهای الکتریکی:
1. در صورتی که ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود، ابتدا از کابل برق و اتصالات آن بررسی کنید. ممکن است کابل برق به درستی به پریز وصل نشده یا اتصالات آن دچار خطا باشد.
2. در صورتی که ماشین ظرفشویی آب را به درستی پمپ نمی‌کند، ابتدا از اتصالات لوله‌های آب بررسی کنید. ممکن است لوله‌ها به درستی وصل نشده یا یک ترکیب در آنها وجود داشته باشد.
3. همچنین، در صورتی که در دستگاه مشکل صوتی وجود دارد، ابتدا صداهای عجیب و غریب را بررسی کنید. ممکن است دروازه و یا برخی اجزا داخلی دستگاه دچار آسیب شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند.

راهنمایی برای رفع مشکل عملکرد موثر ماشین ظرفشویی:
1. در صورتی که ماشین ظرفشویی بدرستی ظروف را شستشو نمی‌کند، ابتدا تنظیمات برنامه شستشو را بررسی کنید. ممکن است برنامه انتخاب شده برای شستشو مناسب نباشد و باید آن را تغییر دهید.
2. در صورتی که ظروف پس از شستشو خشک و درخشان نمی‌شوند، ابتدا میزان محلول شوینده را بررسی کنید. ممکن است محلول شوینده کافی نباشد و باید آن را افزایش دهید.
3. همچنین، در صورتی که ماشین ظرفشویی ظروف را خیلی خیس تر از حد معمول می‌کند، ابتدا سطح آب در دستگاه را بررسی کنید. ممکن است سطح آب بیش از حد باشد و باید آن را تنظیم کنید.

راهنمایی برای رفع مشکل عملکرد غیرمنتظره ماشین ظرفشویی:
1. در صورتی که ماشین ظرفشویی خود به خود سرویس می‌گیرد، ابتدا سنسورهای موجود در دستگاه را بررسی کنید. ممکن است سنسورها دچار خطا شده باشند و لازم باشد آنها را تعویض کنید.
2. در صورتی که ماشین ظرفشویی از طریق درب خود به خود باز می‌شود، ابتدا درب را بررسی کنید. ممکن است قفل درب دچار خطا شده باشد و باید آن را تعمیر کنید.
3. همچنین، در صورتی که ماشین ظرفشویی قابلیت تنظیم دما را نداشته باشد، ابتدا تنظیمات دما را بررسی کنید. ممکن است دکمه‌های مربوط به تنظیمات دما دچار خطا شده باشند و باید آنها را تعمیر کنید.

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶