۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان

536 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان

ماشین لباسشویی یکی از لوازمی است که میانگین عمری بالای ۸ سال دارد؛ بنابراین اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش شرکت اسنوا دارید، خوش شانس هستید، چراکه قرار است با مطالعه مطالبی که ما برای شما آماده کرده ایم، با پروسه تعمیر و چگونگی ارائه خدمات نمایندگی های شرکت اسنوا آشنا شوید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان

 

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رشت – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تالش – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در لاهیجان – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رودسر – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در لنگرود – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در بندرانزلی – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در صومعه‌سرا – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در آستانه اشرفیه – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رودبار – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در فومن – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در آستارا – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رضوانشهر – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در شفت – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در خمام – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در ماسال – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در سیاهکل – تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در املش

 

شرکت اسنوا

 

شرکت اسنوا امروزه یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید لوازم خانگی است و ماشین لباسشویی این برند یکی از محبوب ترین کالاها نزد هم وطنان عزیز می باشد. شرکت اسنوا واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت در شهر اصفهان می باشد؛ اما در سراسر استان های ایران از جمله استان گیلان، نمایندگی های فعال فروش و همچنین نمایندگی های خدمات پس از فروش دارد که جهت ارائه خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی اسنوا همیشه در خدمت هم وطنان عزیز بوده است.

پس در هر شهری از ایران عزیزمان که زندگی می کنید دیگر نگران تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا ی خود نباشید ما همیشه پاسخگوی تماس های شما هستیم و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف خواهیم کرد پس با شماره های درج شده با ما تماس بگیرید.

ابتدا جهت نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی اسنوا نکاتی را برای شما شرح می‌دهیم. چرا که گاهی اوقات با سرویس منظم و دوره ای ماشین لباسشویی توسط تعمیرکاران مجاز و متخصص این شرکت ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی نداشته باشید.

 

آشنایی با ما

 

 

نکاتی جهت نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی اسنوا

 

ماشین لباسشویی یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی است. به همین منظور جهت افزایش عمر ماشین لباسشویی بهتر است فرایند نگهداری و سرویس آن را هر ساله و به صورت منظم انجام دهید.

جهت انجام سرویس منظم دوره ای و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان می توانید از طریق شماره نمایندگی های معتبر ذکر شده، با ما در تماس باشید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین در هر یک از پیام رسان ها ثبت کنید.

تعمیرکاران متخصص و حرفه ای شرکت اسنوا پس از بررسی مشکل دستگاه شما و ارائه راهنمایی ها و مشاوره رایگان سعی در برطرف کردن مشکل شما خواهند داشت. در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی شما با مشاوره برطرف شود، می توانید بدون نیاز به حضور تکنسین در محل خودتان مشکل دستگاه را برطرف کنید.

اگر مشکل ماشین لباسشویی بنا به تشخیص تکنسین های ما نیاز به مراجعه حضوری تعمیر کاران داشته باشد، همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل سکونت شما حاضر خواهند شد.

از آنجا که ماشین لباسشویی یکی از لوازم سنگین می باشد، اولویت همه کاربران این محصول تعمیر آن در محل می باشد، جابجایی ماشین لباسشویی اسنوا علاوه‌ بر مخاطرات آسیب دیدن دستگاه، هزینه‌های زیادی را نیز به کاربران تحمیل می‌کند. بهترین گزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل است که توسط متخصصان حرفه ای این شرکت انجام می شود.

گاهی اوقات تعمیر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی اسنوا توسط تعمیرکاران غیر حرفه ای باعث به وجود آمدن آسیب های جبران ناپذیری در دستگاه می شود؛ بنابراین در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کار را به کاردان بسپارید و از کمک متخصصان حرفه‌ای و دوره دیده اسنوا بهره ببرید.

هنگام تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل شما می توانید شاهد سرعت انجام کار تعمیر باشید و همچنین با مشاهده و نظارت مستقیم بر تعمیرات اطمینان بیشتری نسبت به این امر پیدا خواهید کرد.

 

مراحل انجام پروسه تعمیر یا درخواست سرویس برای ماشین لباسشویی اسنوا

 

·       در مرحله اول شما درخواست خود را مبنی بر انجام سرویس و یا تعمیرات به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت می ‌کنید.
·       در مرحله دوم کارشناسان ما با توجه به توضیحات ارائه شده از جانب شما و در نظر گرفتن نوع دستگاه و مدل آن و همچنین آدرس محل سکونت، تعمیر دستگاه شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط ارجاع می دهند.

·       در مرحله سوم تکنیسین برای هماهنگی با شما تماس می گیرد تا در زمان و مکان مورد نظر برای ارائه خدمات مراجعه کند.

·       در مرحله چهارم یا آخر پس از انجام تعمیر رضایت شما از عملکرد صحیح ماشین لباسشویی در صورت تمایل هزینه را به تکنیسین و یا به صورت آنلاین پرداخت می کنید.

 

سؤالات متداول راجع به مشکلات ماشین لباسشویی اسنوا

 

چرا ماشین لباسشویی اسنوا روشن نمی شود؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی اسنوا ممکن است چند دلیل داشته باشد. قبل از تماس با نمایندگی و تعمیر کاران ما، ماشین را بررسی کنید. ابتدا سالم بودن پریز، سیم ها و اتصالات برقی دستگاه را بررسی کنید.

سپس درب ماشین لباسشویی اسنوا را چک کنید زیرا خراب بودن درب ماشین لباسشویی باعث می شود که جریان برق قطع شود و در صورت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد.

چرا لباس ها در ماشین لباسشویی اسنوا تمیز نمی شوند؟

گاهی اوقات پس از اتمام برنامه شستشو همچنان لباس ها کثیف باقی می مانند. ابتدا برای شستن لباس ها به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت داشته باشید. لباس‌ها را بر اساس جنس و نوع پارچه و رنگ آن ها جداسازی کنید. از مایع های لباسشویی و یا پودرهای مناسب برای ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنید.

گاهی اوقات شستن پتو و یا لباس حیوانات در ماشین لباس شویی باعث می شود که در شستشو ی بعدی به خاطر باقی ماندن پرز و یا موی حیوانات در مخزن لباسشویی کثیفی روی لباس ها باقی بماند.

پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا مدت زمان کوتاهی را به ماشین استراحت بدهید و سپس برای شستشوی مجدد آن را روشن کنید.

 

چرا ماشین لباسشویی اسنوا نمی چرخد؟

ممکن است لباس ها به صورت متوازن داخل دستگاه قرار نگرفته باشند و به خاطر تجمع لباس ها در یک سمت ماشین نچرخد بهتر است آن ها را داخل مخزن به صورت مساوی پخش کنید.

تراز نبودن ماشین لباسشویی و یا همچنین عدم تخلیه آب داخل ماشین که ممکن است به دلیل رسوب گرفتن فیلتر و یا گرفتگی لوله‌های خروجی دستگاه باشد، نیز باعث نچرخیدن دستگاه می‌شود.

 

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

 

یکی از پر تکرار ترین سؤال‌ها راجع به ماشین لباسشویی ممکن است این باشد که؛

 

چرا ماشین لباسشویی اسنوا لرزش و صدای زیاد ایجاد می کند؟

لرزش لباسشویی می‌تواند دلایلی زیادی داشته باشد از جمله عدم توازن لباس‌ها داخل ماشین لباسشویی، ریختن مقدار لباس بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی داخل دستگاه، همچنین تراز نبودن دستگاه و … ممکن است این موارد بسیار ساده به نظر بیایند، اما هر یک از این ها ممکن است دلیل کار نکردن و یا عملکرد نامناسب ماشین لباسشویی باشد؛ بنابراین جهت بررسی و برطرف نمودن مشکلات ماشین لباسشویی خود با واحدهای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان با ما در ارتباط باشید.

اولویت اول تعمیرکاران تخصصی اسنوا در مراکز خدمات پس از فروش و ارائه خدمات تعمیر شرکت اسنوا تعمیر است؛ اما در صورت نیاز به تعویض قطعات ماشین لباسشویی اسنوا می توانید مطمئن باشید که از قطعات اورجینال و اصل برای ماشین لباسشویی شما استفاده می کنند که همگی دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند.

متخصصان ما پس از بررسی دقیق و عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا تشخیص می دهند که آیا ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد و یا باید قطعه مورد نظر را تعویض کرد. بعضی از قطعات ماشین لباسشویی اسنوا که قابل تعمیر و یا تعویض هستند شامل موارد زیر می باشند:

·       تسمه

·        لاستیک دور درب ماشین لباسشویی اسنوا

·       سوئیچ فشاری

·        پمپ تخلیه

·        قفل درب و مجموعه تایمر

·        برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اسنوا و…

نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا به صورت تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا را انجام می دهد. در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی است می توانید از خدمات شرکت در این زمینه استفاده کنید.

اگر گارانتی ماشین لباسشویی شما پایان یافته است می توانید با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه نسبت به سایر شرکت ها از خدمات این شرکت با برقراری تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان استفاده نمایید.

از آنجایی که برند اسنوا در کشور ایران محبوبیت زیادی داشته و انواع وسایل برقی را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد، به همین دلیل در زمینه ارائه خدمات پس از فروش نیز متعهدانه عمل کرده است. در همین راستا نمایندگی‌های متعدد در اقصی نقاط ایران من جمله استان گیلان راه‌اندازی کرده است. پس برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان اصلاً نگرانی نداشته باشید. با یک شماره تلفن می‌توانید از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب خدمات نمایندگی را برای شما شرح خواهیم داد تا با اطمینان بیشتری به ما اعتماد کنید.

 

مزایای تعمیر لباسشویی تحت نظر نمایندگی

 

1-    وقتی شما به یک نمایندگی برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان مراجعه می‌کنید در واقع یک مرکز قانونی را شناسایی کرده‌اید. پس هزینه‌ها نیز قانونی بوده و براساس نرخی که اتحادیه تعیین می‌کند محاسبه می‌گردد.

2-    قانونمندی شرط اصلی نمایندگی‌های معتبر است. بنابراین تکنسین‌ها وقتی می‌خواهند تعمیرات را انجام دهند باید سلامت قطعات مربوط به خرابی را بررسی کرده و در صورتی که می‌توانند قطعات را تعمیر نمایند. اما اگر راهی برای تعمیرات نبود باید با قطعات اورجینال آن را جایگزین کنند.

3-    آیا برای جابجا کردن ماشین لباسشویی دغدغه دارید؟ اصلاً نگران نباشید چون ما تعمیرات را در خانه شما انجام می‌دهیم. پس همانگونه که متوجه شدید هیچ دردسری برای شما وجود ندارد. حتی از نزدیک می‌توانید عملکرد تعمیرکار را مشاهده کنید.

4-    تعمیرکاران ما طبق قوانینی که در نمایندگی وجود دارد باید بعد از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان هم به شما فاکتور تحویل داده و هزینه‌ها را در داخل آن ذکر کنند و هم ضمانتنامه‌ای تحت عنوان گارانتی تعمیرات را با نام خود و مهر نمایندگی به شما تحویل دهند تا از این بابت مطمئن شوید که اگر دوباره در مدتی که گارانتی اعتبار دارد خرابی در داخل دستگاه اتفاق افتاد، می‌توانید با خیال آسوده از نمایندگی بخواهید که خدمات رایگان را برای شما عرضه کند.

5-    از دیگر مزایای کمک گرفتن از نمایندگی جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در گیلان این است که مشاوره رایگان به شما می‌دهیم. گاهی اوقات براساس اطلاعاتی که مشتری به ما می‌دهد ما متوجه می‌شویم اصلاً دستگاه خراب نیست بلکه باید به مشتری بگوییم که چند حرکت ساده انجام دهد تا ماشین به کار بیفتد. در چنین شرایطی پولی از شما دریافت نخواهد شد.

 

نکاتی برای نگهداری بهتر از ماشین لباسشویی اسنوا

 

1-    همه کسانی که می‌خواهند ماشین لباسشویی راه‌اندازی کنند باید محل تراز برای آن در نظر بگیرند در غیر این صورت وقتی ماشین به کار می‌افتد فشار زیادی به موتور وارد خواهد شد. پس حتماً از تراز بودن محل نصب مطمئن شوید.

2-     باید فاصله بین ماشین لباسشویی تا دیوار حفظ شود تا لوله‌های آبگیری و شلنگ‌های تخلیه دچار گرفتگی نشده و از این نظر مشکلی برای ماشین لباسشویی به وجود نیاید.

3-    توجه داشته باشید که براساس حجم لباس در داخل ماشین لباسشویی و جنس لباس‌ها باید برنامه مناسب را استفاده کنید. پس همواره لباس‌هایی که در یک گروه قرار دارند را با هم داخل ماشین بریزید.

4-    از طرف دیگر حجم لباس‌ها در داخل ماشین لباسشویی نباید کمتر یا بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد.

5-    به هیچ عنوان نباید وسایل تزیینی را بر روی ماشین لباسشویی قرار دهید چون فشاری که به بدنه وارد می‌گردد قطعاً موتور را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

6-    برای راه‌اندازی ماشین لباسشویی حتماً باید مطمئن شوید که محافظ برق مورد استفاده سالم است.

7-    هر بار که ماشین لباسشویی را استفاده کردید درب آن باز بگذارید تا قسمت داخلی خشک‌ شود. با این کار هم از بو گرفتن فضای داخلی جلوگیری خواهد شد و هم رطوبت هر چه زودتر خارج خواهد شد و قطعات داخلی آسیب نخواهند دید.

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶