۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال اسنوا در گیلان

461 بازدید
تعمیر یخچال اسنوا در گیلان

تمام مشکلات انواع یخچال های اسنوا با استفاده از سرویس تعمیر یخچال اسنوا در گیلان قابل حل هستند. شرکت اسنوا که امروزه برندی محبوب در تولید لوازم خانگی است مدل های مختلف یخچال، فریزر و ساید بای ساید های اسنوا را روانه بازار کرده است.

انواع یخچال های اسنوا از جمله یخچال های فریزر بالا یا فریزر پایین و همچنین مدل های متنوع دیگر در بازار موجود می باشند که مدل ساید بای ساید از جدیدترین و باکلاس ترین مدل های این برند می باشد.

همه انواع مدل های یخچال اسنوا در داخل کشور ساخته می شوند و از فناوری پیشرفته و روز جهان استفاده می کنند به دلیل اینکه محصولات اسنوا تولید داخل هستند قطعات و لوازم مورد نیاز آن ها به وفور در کشور یافت می شود و کاربران یخچال های اسنوا نباید نگران تعمیر و یا تعویض قطعات این محصول باشند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال اسنوا در گیلان

 

تعمیر یخچال اسنوا در رشت – تعمیر یخچال اسنوا در تالش – تعمیر یخچال اسنوا در لاهیجان – تعمیر یخچال اسنوا در رودسر – تعمیر یخچال اسنوا در لنگرود – تعمیر یخچال اسنوا در بندرانزلی – تعمیر یخچال اسنوا در صومعه‌سرا – تعمیر یخچال اسنوا در آستانه اشرفیه – تعمیر یخچال اسنوا در رودبار – تعمیر یخچال اسنوا در فومن – تعمیر یخچال اسنوا در آستارا – تعمیر یخچال اسنوا در رضوانشهر – تعمیر یخچال اسنوا در شفت – تعمیر یخچال اسنوا در خمام – تعمیر یخچال اسنوا در ماسال – تعمیر یخچال اسنوا در سیاهکل – تعمیر یخچال اسنوا در املش

 

شرکت اسنوا

 

شرکت اسنوا در سراسر ایران دارای نمایندگی های مجاز می باشد که آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان هستند. اگرچه یخچال اسنوا با مدل های تولید خارج از کشور رقابت می کند و جای خود را در خانه‌های ایرانیان باز کرده است اما خرابی این محصول نسبت به سایر رقبای خارجی بیشتر است.

با وجود مشکلات و خرابی یخچال های اسنوا با مدل های مختلف، شرکت اسنوا تدابیری را جهت رفاه حال کاربران محصولات خود اندیشیده است و یکی از این اقدامات ارائه خدمات پس از فروش با استفاده از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در این زمینه می باشد.

هم وطنان عزیز در هر نقطه از ایران که زندگی می کنند می ‌توانند از این خدمات استفاده کنند. شهروندان گیلانی نیز از این قضیه مستثنی نیستند زیرا شرکت اسنوا در شهر گیلان و دیگر شهرستان این استان دارای نمایندگی هایی است که بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به گیلانی های عزیز ارائه می کنند.

 

مزیت های محصولات اسنوا

 

اگرچه تعمیر لوازم خانگی به دلیل کمبود امکانات و قطعات در شهر گیلان برای ساکنان این شهر مشکل است؛ اما در مورد برند اسنوا این مشکل ها به چشم نمی خورد؛ زیرا نمایندگی های اسنوا برای تعمیر هر قطعه ای از یخچال، متخصصان مربوط به آن را آموزش می دهد.

به طور مثال عده‌ای از تعمیرکاران شرکت اسنوا تنها در زمینه شارژ گاز یخچال تخصص دارند و عده ای نیز در زمینه تعمیر یا تعویض کمپرسور دوره های تخصصی را گذرانده اند؛ بنابراین اگر هر مشکلی در رابطه با یخچال اسنوا دارید نگران نباشید.

تعمیر کاران ما هر مشکلی را برطرف خواهند کرد. فقط کافیست با شماره های درج شده روی ضمانت نامه یخچال اسنوا تماس بگیرید و از متخصصین تعمیر یخچال اسنوا در گیلان درخواست کمک کنید.

در صورت مشاهده خطا یا ارور روی نمایشگر یخچال می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنمای یخچال اسنوا علت بروز چنین خطایی را پیدا کنید، در صورت امکان خودتان می‌توانید مشکل را برطرف کنید اما اگر موفق به رفع مشکل نشدید از مشاوره رایگان نمایندگی های پس از فروش اسنوا استفاده کنید.

در آخرین مرحله اگر با وجود راهنمایی های مشاوران ما همچنان مشکل دستگاه شما برطرف نشد، هماهنگی های لازم جهت حضور نیروهای این شرکت در محل سکونت شما انجام خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال اسنوا به محل سکونت شما مراجعه خواهند کرد.

 

تعمیر یخچال اسنوا

تعمیر یخچال اسنوا

 

بررسی مشکلات عمده یخچال اسنوا

 

پس از بررسی دلیل تماس های کاربران یخچال اسنوا توسط متخصصین ما دریافتیم که بیشترین شکایت مشتریان به خاطر ایجاد سر و صدای ناهنجار در یخچال های اسنوا است. در ادامه به دلایلی که موجب بروز این صداهای غیر معمول می‌شود می پردازیم.

·       اولین مورد که ممکن است باعث بروز سر و صدای غیر طبیعی در یخچال اسنوا شود، تراز نبودن محل یخچال است. حتماً اطمینان حاصل کنید که یخچال اسنوا در محل خود تراز است.

·       دومین نکته ای که برای یافتن علت صدای غیر طبیعی بررسی می شود بروز اشکال و یا شکستگی پره های فن یخچال اسنوا است. اگر فن دچار مشکل شده باشد باید تعویض شود.

·       مورد سوم نیز ممکن است به دلیل فرسوده شدن قطعات موتور و یا شل بودن بست های پلاستیکی موتور باشد.

·       برفک زدن بیش از حد یخچال نیز یکی از شکایات کاربران یخچال اسنوا است که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله این مشکلات می توان به این موارد اشاره کرد: محلی که یخچال در آنجا قرار دارد ممکن است مرطوب باشد. هیچ گاه کتری، سماور و وسایل این چنینی را کنار یخچال اسنوا قرار ندهید.

سعی کنید رطوبت به هیچ وجه وارد یخچال نشود. واشر دور یخچال را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم است. باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال نیز ممکن است دلیل بروز چنین مشکلاتی باشد.

·       مورد بعدی این است که مواد غذایی داخل یخچال اسنوا منجمد می شوند. ابتدا درجه دمای یخچال اسنوا را بررسی کنید، اگر دما کمتر از ۵ درجه سانتی‌گراد باشد ممکن است مواد غذایی دچار یخ زدگی شوند.

·       بسته نشدن درب یخچال

·       از کار افتادن فن یخچال

·       روشن نشدن یخچال اسنوا به هر دلیلی، جز مواردی است که کاربران یخچال اسنوا عمدتاً از آن شکایت دارند. به منظور بررسی دقیق و تعمیر تخصصی یخچال و برطرف کردن چنین مشکلاتی با نمایندگی خدمات تعمیر یخچال اسنوا در گیلان تماس بگیرید.

·       گاهی اوقات یخچال های اسنوا ارور هایی را نمایش می‌ دهند که ممکن است بسته به مدل یخچال دلایل مختلفی داشته باشد از جمله: خرابی سنسور یخچال و مشکلاتی نظیر دیفراست کردن یخچال که گاهی اوقات با بررسی و مطالعه دفترچه راهنمای این محصول می توانید به راحتی آن ها را برطرف کنید.

اما گاهی نیز مشکل فراتر از این حد است و حتما نیاز به بررسی یخچال اسنوا توسط تعمیرکاران متخصص است که با ابزار و تجهیزات پیشرفته مخصوص به این کار، علت ارور ها را تشخیص دهند و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

·       گاهی نیز موتور یخچال یکسره کار می‌کند و این غیر طبیعی است و ممکن است دلایل دیگری نظیر خراب شدن قطعات دیفراست، کمپرسور، کندانسور و یا اپراتور باشد که همگی نیاز به بررسی توسط یک تکنیسین متخصص دارند.

تعمیرکاران شرکت اسنوا به منظور تعمیر یخچال اسنوا در گیلان همواره سعی دارند که خانواده ها هزینه های کمتری را تقبل کنند و در صورت امکان قطعات معیوب را تعمیر می کنند.

اما در صورتی که ناچار به تعویض قطعه شوند از قطعات فابریک و اصل محصولات اسنوا استفاده می‌ کنند که دارای گارانتی نیز هستند. پس درنگ نکنید و با شماره های نمایندگی های ما برای تعمیر یخچال اسنوا در گیلان تماس بگیرید.

حتی اگر بدترین نوع خرابی در یخچال اسنوا اتفاق افتاده باشد ولی اگر شما بتوانید تعمیرکار حرفه‌ای را برای عیب‌یابی پیدا کنید مطمئن باشید که دستگاه همانند روز اول که از کارخانه آمده است به کار خواهد افتاد. نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان به تمامی مشتریان این برند که از یخچال‌های اسنوا در خانه یا محیط کار خود استفاده می‌کنند این نوید را می‌دهد که کلیه خدمات پس از فروش را برای آن‌ها ارائه کرده و برای نصب، راه‌اندازی و همچنین برای تعمیرات می‌توانند از تکنسین‌های متخصص در این زمینه کمک بگیرند.

 

مزایای کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان

 

  • آیا جدیدا یخچال اسنوا از کار افتاده است و این موضوع شما را نگران می‌کند که چگونه آن را جابجا کنید؟ اصلاً نباید به این موضوع فکر کنید وقتی که از نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان کمک می‌گیرید. تفاوتی ندارد که شما برای تعمیر یخچال خانه از ما کمک می‌خواهید یا یخچال محیط کار خراب شده است. به هر حال ما نیرو‌های خود را به محلی که شما آدرس می‌دهید اعزام خواهیم کرد تا تعمیرات در محل برای شما انجام گیرد.
  • تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌گیرد چون تکنیسین‌ها دوره‌های عملی را گذرانده‌اند و از نظر مدرک علمی نیز کاملاً متخصص در زمینه عیب‌یابی وسایل برقی هستند.
  • مسلماً دغدغه همه مردم این است که هزینه تعمیرات برای آن‌ها مقرون به صرفه تمام شود. در واقع آن‌ها می‌خواهند بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایند. چنین شرایطی با کمک تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در گیلان قابل اجرا خواهد بود. ابتدا تکنسین‌ها دستگاه را عیب‌یابی می‌کنند و بعد برای شما توضیح خواهند داد که دقیقاً باید چه مبلغی را برای چه مواردی بپردازید. در صورتی که از نظر هزینه‌ها مشکل نداشتید تعمیرات برای شما انجام می‌گیرد.
  • زمانی که برآورد هزینه‌ها برای شما انجام می‌شود حتماً گارانتی دستگاه را بررسی کنید. ممکن است که اعتبار داشته باشد و در در نتیجه یک برگ برنده برای کاهش هزینه‌ها و دریافت تخفیف به شما داده خواهد شد.
  • فاکتوری که در نهایت در اختیار شما قرار می‌گیرد جزئیات هزینه‌ها را به شما گزارش می‌کند. اگر از این بابت شک دارید و نگران هستید که هزینه‌ها قانون بوده است یا نمی‌توانید فاکتور را به اتحادیه نشان دهید تا جزئیات را بررسی کرده و در این مورد به شما اطمینان کامل دهند.
  • یکی از نگرانی‌های اغلب مردم این است که اگر قطعه‌ای عوض شود آیا تعمیرکار از قطعه اصل برای جایگزین کردن آن استفاده می‌کند یا خیر. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تکنسین‌های ما به شما گارانتی قطعه را تحویل می‌دهند که همین موضوع نشان دهنده اصل بودن قطعه است. در نتیجه اگر دوباره همین قطعه خراب شد و گارانتی آن اعتبار داشت می‌توانید یک قطعه رایگان را از نمایندگی دریافت کنید.

 

خرابی یخچال اسنوا در اثر عدم استفاده صحیح از دستگاه

 

درست است که شرایط محیطی همانند نوسانات جریان برق تأثیر بسیار زیادی بر روی سلامت وسایل برقی دارد ولی نحوه استفاده کردن از دستگاه نیز در این زمینه تعیین‌کننده طول عمر وسیله خواهد بود. به همین دلیل در این قسمت از مطلب تصمیم گرفتیم عیوب رایج در یخچال اسنوا که به دلیل سهل انگاری و بی‌دقتی در استفاده از یخچال توسط خود مشتریان اتفاق می‌افتد را با یکدیگر مرور کنیم:

  • درب یخچال به سختی باز و بسته می‌گردد. در این صورت بررسی کنید که آیا بار درب یخچال را زیاد نکرده‌اید و یا مواد چسبنده به لاستیک درب یخچال نچسبیده است؟ همچنین اگر به تازگی درب یخچال را باز و بسته کرده‌اید باز هم همین اتفاق رخ خواهد افتاد.
  • اگر محل قرار دادن یخچال ترازو نباشد صدای زیادی از موتور آن شنیده خواهد شد.
  • در صورتی که بار یخچال را زیاد کنید و یا مواد غذایی گرم را داخل یخچال بگذارید موتور به صورت پیوسته کار می‌کند و صدای آن قطع نمی‌شود.
  • اگر وسایل تزیینی سنگین را بر روی یخچال بگذارید قطعاً به قطعات الکتریکی داخل آن آسیب وارد می‌گردد.
  • اگر محل قرار دادن یخچال در قسمتی باشد که هوا به خوبی در قسمت پشت یخچال جریان نداشته باشد باعث سوختگی موتور خواهد شد.
 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶