۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع
تعمیرات

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

426 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 یکی از جدیدترین محصولات دوو است که است که دارای ویژگی های عالی و منحصر به فرد می باشد. یکی از ویژگی های جذاب این یخچال، سنسور هوشمند کنترل دما است. این سنسور به طور اتوماتیک دمای بیرون و داخل را تشخیص داده و با توجه به آن دمای بهینه و مناسب را برای دستگاه انتخاب می کند.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو DES-2915

از دیگر ویژگی های این یخچال اتصال مخزن آن به شیر آب را می توان اشاره کرد. با این ویژگی شما نیازی به پر کردن مداوم مخزن آن ندارید. اتصال به شیر همچنین از ماندن آب در مخزن و خوردن آب چند روزه نیز جلوگیری می کند.

گنجایش این یخچال 27 فوتی بوده وشما می توانید با خیال آسوده از جادار بودن یخچال، آن را خریداری کنید. کمپرسور این یخچال از نوع هوشمند، خطی و اینورتر بوده تا بتواند به شکلی بسیار بهینه و مناسب، مصرف انرژی را به حداقل مقدار ممکن برساند. مصرف انرژی بسیار پایین این یخچال رده انرژی آن را A+ قرار داده است.

این یخچال ساید بای ساید همانند دیگر یخچال های پیشرفته، کاملا بدون برفک بوده و تا سال ها طول عمر و کیفیت بالا دارد. سیستم هوای سه بعدی و چند جهته از دیگر ویژگی های این یخچال در هر دو بخش است که باعث می شود، هوای خنک و دما در تمام قسمت ها یکسان بوده و مواد غذایی سالم و تازه باقی بمانند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 دارای آب سرد کن بوده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر آب سرد کن، یخساز اتوماتیک نیز در این یخچال طراحی شده تا بتوانید نوشیدنی های خود را خنک و گوارا میل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶