۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

505 بازدید
تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

آیا به دلیل استفاده بیش از حد از ماکروفر اسنوا، دستگاه شما خراب شده است؟ نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان برای ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما است. استفاده از مایکروفر یا ماکروویو جهت پخت غذا یا گرم کردن غذایی که از قبل پخته شده است بسیار رایج است و زندگی را برای خانواده های گیلانی که پرمشغله هستند آسان کرده است.

این شرکت محبوبیت خاصی بین هم وطنان عزیز و همچنین شهروندان گیلانی پیدا کرده است. از آنجا که شرکت اسنوا در شهر اصفهان قرار دارد و در جای‌جای استان‌های کشور عزیزمان ایران دارای نمایندگی های فعال است، ارائه خدمات تعمیر، سرویس و همچنین تعویض قطعات در اسرع وقت انجام می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

 

تعمیر ماکروفر اسنوا در رشت – تعمیر ماکروفر اسنوا در تالش – تعمیر ماکروفر اسنوا در لاهیجان – تعمیر ماکروفر اسنوا در رودسر – تعمیر ماکروفر اسنوا در لنگرود – تعمیر ماکروفر اسنوا در بندرانزلی – تعمیر ماکروفر اسنوا در صومعه‌سرا – تعمیر ماکروفر اسنوا در آستانه اشرفیه – تعمیر ماکروفر اسنوا در رودبار – تعمیر ماکروفر اسنوا در فومن – تعمیر ماکروفر اسنوا در آستارا – تعمیر ماکروفر اسنوا در رضوانشهر – تعمیر ماکروفر اسنوا در شفت – تعمیر ماکروفر اسنوا در خمام – تعمیر ماکروفر اسنوا در ماسال – تعمیر ماکروفر اسنوا در سیاهکل – تعمیر ماکروفر اسنوا در املش

 

نمایندگی پس از فروش شرکت اسنوا

 

تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان : سرویس دهی نمایندگی های پس از فروش شرکت اسنوا به این صورت می باشد که در صورت مشاهده مشکل یا خرابی در مایکروفر اسنوا خود می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند شماره تماس های درج شده روی کارت گارانتی با ما در ارتباط باشید.

مایکروفر به دلیل اینکه وسیله ای حساس است جا به جا کردن آن ممکن است باعث بروز مشکل بیشتری در این دستگاه شود؛ بنابراین نمایندگی های تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان این نکته را مد نظر قرار داده اند و نهایت تلاش خود را می کنند تا تعمیر و یا حتی تعویض قطعات مایکروفر اسنوا در محل سکونت شما انجام شود و نیاز به جابجایی وسیله و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن نباشید.

تعمیرکاران متخصص شرکت اسنوا دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی اسنوا از جمله مایکروفر را گذرانده‌اند و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، بهترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی برند اسنوا شما هستند.

 

آشنایی با ما

 

 

مشکلات عمده ماکروفر های اسنوا

 

مایکروفر های برند اسنوا از جمله سولاردم، اگرچه با کیفیت و هوشمند هستند اما گاهی ممکن است به دلیل استفاده زیاد و یا عیب کردن قطعات الکترونیکی یا مکانیکی دچار مشکلاتی شوند؛ و عملکرد نرمال نداشته باشند از جمله این مشکلات که بسیار از طرف کاربران مطرح می شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       عدم چرخش سینی ماکروفر

·       ایجاد صداهای غیر طبیعی

·       باز یا بسته نشدن درب مایکروفر و…

·       اتصالی بدنه ماکروفر اسنوا

·       گرم نکردن غذا

·       تولید صدای های ناهنجار هنگام گرم شدن

·       عدم اتمام برنامه زمانی تعیین شده

در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی در ماکروفر اسنوا نگران نباشید؛ می ‌توانید با استفاده از دفترچه راهنما و مطالعه دستورالعمل های ذکر شده در آن مشکلات مایکروفر خود را حل کنید. در مرحله دوم شما می توانید با نمایندگی های خدمات تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین ما کمک بگیرید و خودتان مشکل دستگاه را برطرف کنید.

اگر هیچ یک از روش‌های عنوان شده مشکل دستگاه را برطرف نکرد، مشاوران این شرکت ایراد دستگاه شما را به تکنسین های مربوطه ارجاع می‌دهند و در صورت تمایل با هماهنگی شما در محل حاضر خواهند شد.

 

عیب یابی و بررسی علت مشکلات ماکروفر اسنوا

 

·       چرا ماکروفر اسنوا غذا را گرم نمی کند؟

·       دلیل سر و صدای زیاد مایکروفر اسنوا چیست؟

·       چرا زمان سنج یا تایمر ماکروفر درست عمل نمی کند؟

·        چرا درب ماکروفر اسنوا باز نمی‌شود؟

·        دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر یا سولاردام اسنوا چیست؟

·       چرا مایکروفر جرقه نمی زند؟

·       چرا لامپ داخل ماکروفر روشن نمی‌شود؟

·       چرا مایکروفر اسنوا ارور می‌دهد؟

·        چرا دکمه های مایکروفر کار نمی کنند؟

تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان : یکی از نکاتی که برای اولین بار باید به آن دقت کنید بررسی سیم ها و یا پریز برق است، ممکن است دستگاه به دلیل نوسانات جریان برق به درستی عمل نکند. گاهی اوقات بروز مشکل در لامپ مگنترون مایکروفر اسنوا باعث بروز مشکلاتی می‌شود. همچنین خراب شدن برد اصلی دستگاه نیز یکی از دلایل عمده خرابی مایکروفر اسنوا است.

با رعایت بعضی از نکات مانند عدم استفاده از ظروف فلزی در ماکروفر می‌توانید از جرقه زدن دستگاه جلوگیری کنید. اگر از هر یک از مدل های ماکروفر اسنوا استفاده می کنید حتما در فواصل زمانی منظم دستگاه را سرویس کنید.

داخل ماکروفر را تمیز کنید. چرا که گاهی اوقات از داخل ماکروفر اسنوا بوی سوختگی به مشام می رسد که ممکن است به دلیل سوختن چربی ها یا مواد غذایی باقی مانده باشد و همچنین باعث جرقه زدن دستگاه شود. گاهی از داخل دستگاه بوی سوختگی شبیه بوی پلاستیک سوخته به مشام می رسد که این مشکل باید توسط تکنیسین متخصص بررسی شود.

 

تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

 

لاستیک های دور درب را مرتب تمیز کنید و در صورت نیاز هنگام سرویس ماکروفر آن ها را تعویض کنید. یکی از مشکلات عمده ماکروفر ها ممکن است وجود ایراد در قسمت درب و لاستیک های آن باشد.

گاهی اوقات ممکن است دلیل نشان دادن ارور یا خطا روی نمایشگر دستگاه بسیار ساده باشد و خود شما بتوانید آن‌ها را برطرف کنید؛ اما بعضی از این مشکلات نیز حتما نیاز به بررسی توسط یک تعمیر کار متخصص دارند که گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعویض قطعه باشد.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که تعمیر کاران متخصص ما همواره سعی در تعمیر قطعه مایکروفر شما دارند که هزینه های زیادی را به شما تحمیل نکنند؛ اما گاهی اوقات دیگر تعمیر جوابگو نیست و قطعه حتماً باید جایگزین شود.

دلیل گرم نشدن غذا در ماکروفر اسنوا ممکن است به علت خرابی مگنترون و یا دیود باشد. گاهی اوقات وجود مشکل در سوئیچ درب مایکروفر اسنوا نیز ممکن است دلیل این مشکل باشد. اگر سینی ماکروفر اسنوا نمی چرخد ابتدا مطمئن شوید که صفحه زیر سینی ثابت نیست، همچنین بررسی موتور و اطمینان از عدم خرابی آن می تواند به شما کمک کند.

بررسی تمام نکات ذکر شده باید توسط افراد متخصص انجام شود؛ بنابراین اگر پس از مطالعه دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راه راهنما و بررسی علت ارور هایی که روی صفحه نمایش مایکروفر نشان داده شده متوجه دلیل خرابی آن نشدید و نتوانستید مشکل را برطرف کنید.

هرچه سریع تر با متخصصان حرفه ای نمایندگی های پس از فروش و نمایندگی های تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها بهره بگیرید. خرابی مایکروفر ممکن است برای افرادی که برای تهیه وعده غذایی خانواده به این دستگاه متکی هستند بسیار ناراحت کننده باشد و زندگی آن‌ها را دچار اختلال کند.

تعمیرکاران شرکت اسنوا به راحتی در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را رفع می‌کنند و روال عادی را به زندگی شما بر می گردانند. از آنجا که تعمیرکاران ما به فناوری ساخت ماکروفر اسنوا آشنا هستند و از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند دیگر نگران این مشکل نباشید و از طریق شماره های درج شده روی کارت گارانتی دستگاه با نمایندگی های تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی ماکروفر اسنوا که در خانه یا محل کار استفاده می‌کنید خراب شده و نمی‌توانید دوباره از آن استفاده کنید کافی است با نمایندگی‌هایی که از برند اسنوا حمایت می‌کنند در ارتباط باشید تا به شما کمک کرده و دوباره ماکروفر را به راه بیندازید. مشتریان ساکن در استان گیلان می‌توانند با نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان در ارتباط باشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را برای عیب‌یابی و تعمیرات ماکروفر برای شما انجام دهد. در این مطلب نیز ما مروری بر خدمات این نمایندگی خواهیم داشت و برای شما توضیح می‌دهیم که روال کار به چه صورت است. پس با ما همراه باشید.

 

آشنایی با نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان

 

  • به جرات می‌توان گفت این مرکز جز نمایندگی‌های نادری است که تعمیرات را در منزل مشتریان انجام می‌دهد. درست است که جابجایی ماکروفر هیچ دردسری نداشته و شما به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید ولی ما باز هم به فکر راحتی شما هستیم. بنابراین بعد از دریافت گزارش شما، وقتی کارشناسان ما طبق علائم خرابی به این نتیجه برسند که راهی جز معاینه فنی ماکروفر، عیب‌یابی و تعمیرات وجود ندارند با شما هماهنگ می‌کنند تا ببینند چه زمانی در خانه یا محل کار حضور دارید. سپس برای تعمیرات، نیرو‌ها را راهی منزل شما خواهند کرد.
  • اگر برای شما نیز مهم است که تعمیرکار متخصص مسلط به سیستم طراحی ماکروفر اسنوا عیب‌یابی را برای شما انجام دهد قطعاً انتخاب نمایندگی تعمیر ماکروفر در گیلان به نفع شما تمام می‌شود چون همه کارشناسان ما حرفه‌ای بوده و مدرک تخصصی از مرکز فنی حرفه‌ای جهت عیب‌یابی وسایل تغییر را کسب کرده‌اند.
  • قوانینی در نمایندگی وضع شده که همگی در راستای جلب اعتماد و رسالت مشتریان است. برای مثال وقتی تعمیرکار عیب‌یابی را انجام داد در صورت خرابی قطعات باید حتماً آن‌ها را تعمیر کند اما اگر به این نتیجه برسد که تعمیر فایده‌ای نداشته و دوباره قطعه از کار می‌افتد باید این موضوع را با مشتری میان بگذارد و یک قطعه اورجینال دارای گارانتی را بر روی ماکروفر نصب کند.
  • با ارائه ضمانت‌نامه تعمیرات به شما تضمین می‌دهیم که تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیرات را بر عهده گرفته و متعهد می‌شوند اگر دوباره همین خرابی در دستگاه بروز کرد، در صورت اعتبار داشتن گارانتی می‌توانید خدمات رایگان نمایندگی را استفاده کنید.
  • محاسبه هزینه‌ها طبق نرخ مصوب اتحادیه، دادن فاکتور به مشتری، پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان از دیگر خدماتی است که توسط این مرکز دریافت خواهید کرد.

مشکلات رخ داده در ماکروفر اسنوا به دلیل بی‌دقتی مشتری

 

متأسفانه در برخی موارد سهل انگاری خود مشتری نقض‌های در ماکروفر ایجاد می‌کند که یا خود او می‌تواند این نقص‌ها را برطرف کرده یا در نهایت منجر به مشکلات فنی در ماکروفر گشته و آن را از کار می‌اندازد. پس برای اینکه بهتر بتوانید از ماکروفر استفاده کنید اجازه دهید در این مطلب مشکلات عمده ماکروفر اسنوا که به دلیل عدم استفاده صحیح از دستگاه رخ می‌دهد را با هم بررسی کنیم:

  • نچرخیدن سینی ماکروفر به دلیل جمع شدن مواد غذایی ریخته بر روی سینی در اهرم چرخش
  • لرزش سینی به دلیل سنگین بودن ظرف غذا
  • گرم نشدن محفظه داخلی ماکروفر ناشی از حجم زیادی غذا و یا عدم انتخاب برنامه مناسب
  • دیده شدن دود در داخل ماکروفر به دلیل سوختن مواد غذایی
  • جرقه زدن ماکروفر به دلیل استفاده از وسایل فلزی و لپ‌پر
  • داغ شدن بدنه ماکروفر به دلیل قرار دادن در کنار وسایل گرمایشی، قرار دادن در معرض نور خورشید و یا استفاده از برنامه نامناسب

برای تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان باید چه اندازه هزینه کرد؟

 

این موضوع بسته به این دارد که چه خرابی در داخل ماکروفر اتفاق افتاده است. گاهی اوقات اصلاً نقص فنی وجود ندارد. بنابراین کارشناسان ما به صورت رایگان به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ماکروفر را به کار بیندازید. در زمانی که خرابی فنی در ماکروفر رخ داده است تعمیرکاران ما باید شدت خرابی را بررسی کنند.

براساس اینکه چه میزان مشکل در ماکروفر اتفاق افتاده و تعمیرکار باید چه اندازه وقت بگذارد تا آن را برطرف کند هزینه تعمیر ماکروفر اسنوا در گیلان متفاوت است. همچنین بررسی کنید آیا گارانتی آن اعتبار دارد که بتوانید تخفیف دریافت کنید. آیا قطعه‌ای عوض شده و باید هزینه قطعه اصلی را بپردازید؟ در نهایت وقتی تعمیرکار به شما فاکتور تحویل داد می‌توانید از جزئیات کار مطمئن شوید.

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶