۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع

تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت

434 بازدید
تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت

مرکز تعمیر کولر گازی برند اسنوا در رشت در زمینه تعمیر و خدمات کولر گازی اسنوا در رشت سابقه درخشانی دارد. زندگی بدون استفاده از لوازم الکترونیکی امکان پذیر نمی باشد. برند اسنوا به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی را دارد.

برای تعمیر کولر های گازی اسنوا در رشت باید با شماره های این نمایندگی تعمیر تماس حاصل فرمایید و تعمیر کولر گازی اسنوا خود را به دست افراد بدون مهارت و تخصص نسپارید.

تیم تعمیراتی این مرکز در رشت با گذراندن دوره‌ های تخصصی مهارت بالایی پیدا کرده اند و همین امر باعث شده که کاربران با خیال راحت کولر گازی اسنوا خود را به دست این تکنسین ها سپرده و از بابت تعمیر کولر گازی در رشت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

 

شماره تماس تعمیرات اسنوا در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مشکلات رایج کولر گازی اسنوا

 

گاهی امکان دارد کولر گازی خود را روشن کنید و ببینید که قادر به خنک کردن نیست و یا اینکه هوای گرم از آن خارج می شود، این مشکل سه دلیل مهم دارد.

1.     تنظیم نادرسته ترموستات کولر گازی اسنوا: در این مواقع باید درجه ترموستات را چک کرده و آن را روی ۲۵ درجه سلسیوس قرار بدهید. اگر باز هم باد گرم تولید کرد، با مجموعه تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت تماس بگیرید.

2.     خرابی یا کثیف بودن کندانسور کولر گازی اسنوا: در صورت خرابی یا کثیف بودن کندانسور، سیکل سرمایش کولر گازی اسنوا اختلال پیدا می‌ کند، برای عیب‌ یابی آن با کارشناسان و تعمیرکاران کولر گازی اسنوا در رشت تماس بگیرید.

3.     کثیف شدن و گرفتگی فیلتر های هوای کولر گازی اسنوا: هوای خنکی که از کولر گازی اسنوا خارج می شود، از دو فیلتر عبور می کند که جلوی ذرات گرد و غبار و آلودگی ها را می گیرد و بر روی فیلتر ها جمع می‌شود. اگر آلودگی زیاد باشد، باعث انسداد مسیر باد می شود؛ که باید توسط تعمیرکاران کولر گازی در رشت تعمیر شود.

4.     قطع شدن سیم یا فیش کولر گازی اسنوا: یکی از علت های کار نکردن کمپرسور کولر گازی اسنوا می‌ تواند پوسیده شدن سیم ها پس از گذشت زمان باشد. اگر سیم کولر گازی قطع شود، برق به کمپرسور نمی ‌رسد و کمپرسور روشن نمی شود، در این صورت باید با تکنسین ‌ها و متخصصین تعمیرات کولر گازی اسنوا رشت تماس برقرار کنید تا به صورت تخصصی دستگاه را عیب یابی نموده و اقدامات لازم را انجام دهند.

زمانی که بخش هوشمند دستگاه به هم می ‌ریزد، دچار مشکلات فنی می شود، شارژ گاز کم می شود و کولر گازی اسنوا دچار لرزش شده باید با تیم تخصصی تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت تماس حاصل نمایید.

 

آشنایی با ما

 

 

هزینه تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت

 

پس از تماس شما مشتری عزیز با مجموعه تعمیرات کولر گازی اسنوا رشت، متخصصین ما در اسرع وقت با قطعات و وسایل مورد نیاز به مکان تعیین شده توسط شما مراجعه می‌ کنند و بعد از عیب یابی و پیدا کردن مشکل هزینه تعمیر را اعلام می نمایند.

باید این موضوع را مد نظر داشت که هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. لازم به ذکر است که متخصصین و تکنیسین ها در تعمیر کولر گازی در رشت از قطعات اورجینال استفاده می کنند. در صورت توافق بین دو طرف کارشناس مجموعه تعمیرات کولر گازی اسنوا رشت کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد.

 

نکاتی جهت سرویس و نگهداری کولرگازی اسنوا

 

سرویس کولر گازی اسنوا یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار بر طول عمر کولر گازی می باشد. داخل کولر گازی های اسنوا فیلتر هایی وجود دارد که باید آن ها را تمیز کرد.

·       پره های آلومینیومی را نیز باید به وسیله یک شانه تمیز کنید. هرچه کویل ها تمیز تر باشد، کولر گازی اسنوا باد خنک تری دارد. در آخر یکی از مهم ترین نکات کلیدی چک کردن شلنگ تخلیه است چراکه نباید راه آن مسدود شده باشد.

·       استفاده از مواد ضد زنگ در کولر گازی اسنوا باعث طول عمر دستگاه و شبکه کندانسور شده و سبب تبادل سریع سرما و گرما می شود. این کار به بهینه سازی مصرف برق نیز کمک می کند. کولر گازی اسنوا به نگهداری منظم نیاز دارد تا کارکردی کارآمد داشته باشد.

غفلت از سرویس کولر گازی اسنوا باعث کاهش عملکرد تهویه و افزایش مصرف انرژی می ‌شود؛ بنابراین سپردن سرویس کولر گازی اسنوا در رشت به تکنسین ها الزامی است.

·       تمیز کردن اپراتور کولر گازی که مایع گاز را به سرما تبدیل می ‌کند یکی از نکات اصلی است. وقتی کارایی پایین می ‌آید و سرمای کولر گازی اسنوا کم می شود احتمال دارد اپراتور کثیف شده باشد. برای رفع این مشکل می توانید از دستمال مرطوب و یا جارو برقی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

 

مراقبت از کولر گازی اسنوا در زمستان

 

مراقبت از کولر گازی در زمستان هم از کار های ضروری می باشد. وقتی هوا سرد می شود، برگ های خشک درختان می تواند جریان هوا را مسدود کند و کارایی کولر گازی اسنوا را کاهش دهد.

همین مشکل کوچک مصرف برق را نیز افزایش می دهد. رطوبت ایجاد شده باعث زنگ زدگی دستگاه می شود و گاز ایجاد شده از برگ ها سبب خوردگی لوله های مسی و نشت گاز می شود. در فصل زمستان باید برای کولر از کاور استفاده کرد؛ اما کاور ها نباید پلاستیکی باشند چون که باعث تجمع بخار، زنگ زدگی و کاهش طول عمر کولر گازی شده و باعث پایین آمدن کیفیت خنک کنندگی کولر گازی های اسنوا می شود.

 

مراقبت از کولر گازی اسنوا در زمستان

مراقبت از کولر گازی اسنوا در زمستان

 

چه موقع کولر گازی اسنوا نیاز به تعمیر دارد؟

 

اگر ساکن شهر رشت هستید و به مشکلات زیر برخوردید، بایستی ما یک مجموعه تعمیراتی معتبر در زمینه تعمیر کولر گازی اسنوا تماس بگیرید.

·       در صورت شنیدن سر و صدای غیر عادی

·       در صورت خنک نکردن محیط

·       در صورت استشمام بوی بد از کولر گازی اسنوا

·       در صورت نشتی آب از کولر که باعث یخ زدگی لوله ها و خرابی کولر گازی اسنوا می شود.

·       در صورت قطع و وصل شدن فیوز

با دیدن این علائم باید با متخصصین تعمیر اسنوا در رشت تماس برقرار نمایید تا بتوانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

آیا با نزدیک شدن به فصل تابستان به فکر راه‌اندازی کولر گازی هستید و به افراد متخصص نیاز دارید تا کولر را برای شما سرویس کنند؟ آیا متأسفانه در خانه یا محل کار خود متوجه خراب شدن کولر شده و تحمل گرمای هوا را ندارید و در نتیجه به تعمیرکاران حرفه‌ای نیاز دارید تا هر چه زودتر کولر را برای شما راه‌اندازی نمایند؟
تمامی این خدمات را تحت نظر نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت دریافت خواهید کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا مروری بر خدمات این مرکز داشته باشیم.

 

آشنایی با نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت

 

تمامی تعمیرکاران و تکنسین‌های حاضر در این مرکز متخصص بوده و با سیستم طراحی کولر گازی اسنوا به خوبی آشنایی دارند. بنابراین چه برای سرویس کردن و چه برای تعمیرات با دقت و سرعت بالایی عمل می‌کنند.

ما در کنار شما هستیم تا مسئولیت جابجایی کولر گازی از دوش شما برداشته شده و خدمات در منزل یا محل کار را با تکنسین‌های حرفه‌ای ما تجربه کنید.

اگر نگران قطعات چینی موجود در بازار هستید و نمی‌دانید آیا تعمیرکار از این قطعات استفاده می‌کند یا خیر باز هم بهتر است به نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت اعتماد کنید. وقتی قطعه‌ای عوض شود گارانتی آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا مطمئن شوید که قطعه اصل بوده است یا خیر.

با وجود نمایندگی ما اصلاً دغدغه‌ای برای هزینه‌ها نداشته باشید. ما طبق نرخ اتحادیه هزینه‌ها را محاسبه کرده، فاکتور را در اختیار شما قرار می‌دهیم و اگر گارانتی کولر اعتبار داشته باشد تخفیف بسیار خوبی را برای شما در نظر می‌گیریم.

برای اینکه به شما اطمینان دهیم تعمیرکاران ما به خوبی عمل می‌کنند موظف هستند بعد از پایان تعمیرات، کولر را راه‌اندازی کرده، تمام برنامه‌های آن را امتحان کنند و ضمانتنامه تعمیرات را در اختیار شما قرار دهند.

 

هزینه تعمیر کولر گازی اسنوا در رشت

 

اغلب مشتریان که با نمایندگی تماس می‌گیرند در همان تماس تلفنی از کارشناسان ما می‌خواهند در مورد هزینه‌ها توضیحاتی را برای آن‌ها ارائه کنند. اما ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چون تکنسین باید کولر گازی را از نزدیک بررسی کند؛ شدت خرابی را تخمین بزند و براساس آن برآورد کند که هزینه تعمیرات چقدر می‌شود.
اگر تعمیرکاری بدون اینکه کولر را وارسی کند مبلغی را به شما اعلام نمود بدانید که اصلاً حرفه‌ای نبوده و فقط می‌خواهد مبلغ زیادی را از شما دریافت نماید. تعمیرکاران ما ابتدا کولر را بررسی می‌کنند و پس از عیب‌یابی مبلغ را به شما گزارش خواهند کرد. در صورتی که با پرداخت هزینه‌ها مشکلی نداشتید تعمیرات برای شما انجام می‌گیرد. در زمان اعلام هزینه اگر گارانتی کولر اعتبار دارد حتماً به تعمیرکار اطلاع دهید تا تخفیف خوبی به شما داده شود.

 

چند نکته برای نحوه مراقبت از کولر گازی اسنوا

 

  • هر سال تابستان قبل از راه‌اندازی کولر آن را سرویس کنید.
  • کولر را مستقیماً به پریز برق نزده و از محافظ برق استفاده نمایید.
  • در زمستان نباید اجازه دهید برگ‌های خشک و آلاینده‌های هوا وارد کولر شوند. پس به طور کامل کولر را با کاور پوشش دهید. اما اصلاً از کاور‌های پلاستیکی استفاده نکنید چون بخار آب در داخل کاور جمع شده و باعث زنگ‌زدگی قطعات داخلی می‌شود.
  • در زمان سرویس کردن کولر گازی حتماً از مواد ضد زنگ استفاده کنید تا قطعات داخلی به خوبی شسته شده و از طرف دیگر تبادل سریع سرما و گرما به خوبی انجام گیرد.
 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶