۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶ پشتیبانی سریع
تعمیرات

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469

447 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469 یکی دیگر از انواع ماشین های لباسشویی از برند سامسونگ است که دارای وزن 70 کیلوگرم و ابعاد بسیار مناسب است. شما می توانید به راحتی آن را در فضای مخصوص به ماشین یا گوشه آشپزخانه خود قرار دهید. این دستگاه برقی دارای قفل کودک بوده و با فعال سازی آن کودک شما نمی تواند درب آن را باز کرده و یا تنظیمات آن را تغییر دهد.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ Q1469

این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم داشته و شما می توانید به طور میانگین در هر چرخه شست و شو تا 40 تی شرت را با آن بشوئید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد این ماشین شست و شو داشتن سیستم ضد عفونی کننده و بو زدای قوی است. در نتیجه علاوه بر پاکیزگی کامل لباس ها، بوی بد آن ها به طور کامل گرفته شده و ضد عفونی می شوند.

دیگ الماسه به کار رفته در ماشین در کنار افزایش کیفیت شست و شو، باعث حفظ کامل البسه شده و آسیبی به آن ها نمی رساند. از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی این ماشین شست و شو می توان به قابلیت خشک کن آن اشاره کرد. با فعال کردن این حالت لباس های خارج شده از ماشین کاملا خشک بوده و می توانید بلافاصله آن ها را بپوشید.

این ماشین لباسشویی با به کارگیری فناوری اسپری آب با فشار بالا و در چندین جهت باعث می شود آب به تمامی بخش های لباس نفوذ کند. از طرف دیگر فناوری حباب ساز در آن به کار رفته تا کیفیت شست و شو تا حد ممکن بالا برود.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469 دارای برنامه ها و قابلیت های بسیار کاربردی مانند شست و شوی سریع، تمیز نگه داشتن درب جلویی، روشنایی داخلی، خیس خوردن لباس ها و غیره می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶